Friday, January 16, 2009

Alhamdullillah.....

salamm tuk sume kengkawan...

alhmdullillah aku makin pulih...tp blm sepenuh nye laa... berkat ubt solat yg aku buat..tuhan dh beri petunjuk n ketenangan tuk aku... syukur sgt2.... skrg aku dh bole tersenyum skit...wat gler2 cm dlu... kalo kwn2 yg knl aku mmg dorng phm sgt ngn perangai aku ni suke wat loyar buruk... tp since due tige menjak ni mmg mood aku x ok..

sory kengkawan coz wat korunk bosan ngn aku due tige menjak ni..... tp berkat sokongan korunk aku bangkit n x moh sedey2 lg... exspecially family aku yg sentiase ade dgn aku even dorg taw perangai buruk aku..huhuhu

walau ape pon "JAUH DI MATA DEKAT DI HATI"....

aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan dia sekeluarga... mungkin dgn kebahagiaan dia aku boleh trus tersenyum... ini la aku NUR ARDHILA BINTI ZAININ yang suke melihat kebahagiaan org lain... tanpa pedulikn kebahagiaan sendri....

huhuhuu sadis btul ayat aku ni.... kdg2 kte kne lyn gak bnde2 cm ni... muhasabah diri sndri....hehehehe
yang penting "KEHIDUPAN YANG SINGKAT MEMBERI MAKNA HAKIKAT"...


untuk tatapan korunk2 hehehe....
pas blik kijo kat umh....kat umh ibu aku bg aku gelaran minah gambo...suke amek gambo sndri...



k korunk aku nk chow dlu ni....
kang x pasal2 aku tinggal sorng kat opis...
kakak2 opis ni dh pndi tutup lampu time blik kje...
huhuhu k korunk chow dlu...
daaaaaaaaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment