Thursday, January 15, 2009

still thinking bout _ _ _ _ _?????

salammmm....

post blog dgn mud x ok.....huhuhu
tiz time aku nk post lagu fevret aku...
ni mmg stok lgu tangkap leleh la...
so seswai sgt la dgn mud aku yg tgh frustrated ni kn...

Kerana Terluka

Beratnya rasa hati nak melangkah pergi
Tetapi apakan daya aku terpaksa
Buat kali terakhir inginku mengucapkan
Semoga dirimu berbahagia selalu
Tentang diriku ini Terserah padaMu Tuhan menetukan...
Tak perlui kau bertanya ke mana ku pergi
Pandailah aku menjaga diriku ini
Sekali kumelangkah oh biarlah ku teruskan
Perjalanan ini walaupun sendirian
Hanya Tuhan yang tahu dukalara hidupku ini
Tak terkata, aduhai sayang...
Ku masih lagi teringat Bicaramu yang terakhir
Pedihnya hingga menikam kalbu
Bisanya...Selamat tinggal sayangku Selamat tinggal kasihku
Aku terpaksa pergi dahulu
Kerana terluka hati ini
Kiranya tempias membasahai jendelamu
Itulah airmata yang jatuh di pipiku
Kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
Oh itulah rinduku yang menyebut namamu
Setelah sekian lama tak jumpa



kalo 10 kali aku dgr lagu ni maka 10 kali la aku teriak bagai nk gilerrr...
kalo org tgk mmg die kate aku meroyan laaa...
tp lain org lain cara nk release tensyen kan...so ni la cara aku...
kdg2 ble pk aku ni x layak ke utk disayangi tp ble di pk kn sedlm2 nye...
Tuhan tu maha bijaksana...die nk uji kesabaran aku...
hmmmmmm......

ssh nk trime tp itula hakikat nye...
'budak' tu ade ckp kat aku, " dila kene sbar,kuatkan hati, trime kenyataan......"
rmi membe2 aku ckp bende yg sme...ntah la ade setengah phm ade yg lain cume pk aku ni merosakkan mse depan sndri....
aku bkn x leh trime kenyataan tp dlm mse yg begitu singkat bende ni aku kene hadapi sorg2...
aku x sekuat yg dorg sangka....
even budak tu penah ckp 'lengan' aku besar...tp aku x leh nk handle bnde ni sorg2...


hard to be strong!!!!




pic ni candid taw...my bro yg amek...x sangka lawa gak even candid...hehehe

menunjukkan aku tgh xd mood...waaaaaa!!!!!




k la korunk...dh ngntukk...time to sleep skrg aku kne amek ubt...
coz dokter ckp aku ade depression...ade la dokter personel aku...huhuhu..
k la hope korunk jgn serik singgah blog aku ni...

aku mengharapkan komen korunk...hehehe...k la chill out babe!!!!
daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment